Årsmøte 2022

Til idrettslag tilsluttet Melhus idrettsråd

28.03.2022

Innkalling til årsmøte i Melhus idrettsråd 2022

Styret innkaller herved til årsmøte i Melhus idrettsråd

Årsmøtet avholdes 27.april på Melhus rådhus kommunestyresalen kl. 19:00.

Forslag som ønskes behandlet på årsmøtet, må fremmes ved å bruke vedlagte mal, og være innsendt senest til styret senest to uker før årsmøtet og sendes til geirtorem@hotmail.com

Forslag på kandidater til tillitsverv skal fremmes direkte til valgkomiteen på kufs.pererik@gmail.com

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig på https://melhus-idrettsraad.idrettenonline.no .  senest den 19.april Innkomne forslag blir gjort tilgjengelig samme sted

Idrettslag som sorterer under idrettsrådet, møter på årsmøtet med et antall representanter basert på lagets medlemstall:

De som har møterett til årsmøtet:

• 1 representant fra lag under 400 medlemmer
  • 2 representanter fra lag med inntil 800 medlemmer
  • 3 representanter fra lag med over 800 medlemmer

Representanter fra idrettslag til årsmøtet må være valgt på årsmøte eller oppnevnt av idrettslagets styre.

Person som møter på årsmøtet som medlem av styret, valgkomité eller kontrollutvalg, eller som revisor, kan ikke samtidig møte på årsmøtet som representant for et idrettslag tilsluttet idrettsrådet.

For fullmakter kan vedlagte skjema benyttes og sendes til geirtorem@hotmail.com så snart som mulig og helst innen 26 april. Dersom fullmaktsskjema ikke er oversendt innen denne dato, må fullmakt medbringes på årsmøtet.

Informasjon om årsmøtet, herunder praktisk informasjon mv. kan, Leder Geir Tore Midttømme kontaktes på mobil 99 217 223 eller e-post geirtorem@hotmail.com

Velkommen til årsmøte!

styret